Nya blipville ?

Tjenare igen! :]
Det här inlägget kanske bara kommer handla om Blipville, som var ett online spel här på internet fast det blev nedlagt. Men om ni vill veta lite mer så läs gärna.
Jag titta runt lite på nätet om det fanns någon sida med Blipville kvar, hittade ingen men där emot hittade jag en liten blogg som var en liten sida om en kille som gör ett nytt Blipville, eller inte nytt eftersom han inte hade något att göra med Blip eller Blipville huvudtaget. Han gör detta på egen hand tror jag. Men om ni vill följa hans blogg så är länken här http://blipthree.blogg.se/index.html .
Jag ser fram emot hans arbete och kan bara hoppas på att detta nya online spel som ska likna Blipville, och lite Habbo för mig, ganska så snart.
Det var nog allt för mig nu. Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0