Helg<3

Nu är jag hemma igen efter en tråkig skoldag. Vi åkte skridskor på morgonen vilket inte var kul alls. För man fick ont i bena. X) Typ allt var inte roligt idag i skolan, men efter var den det. Jag och Moa gick på stan. Hon skulle köpa mjölmaskar till hennes råttor. Det var fett kul för de levde ju. Sen köpte vi fredagsmys och nu är jag hemma :] Finns inte så mycket att göra men kanske lite nostalgi spel skulle vara kul? Så, jag letade efter Sims 1 vilket jag spelade jätte mycket när jag var liten. Jag letade runt drygt tre gånger i mitt rum men letade lite extra i en låda som jag har spel till olika konsoler och filmer i, och den låg där fast jag inte såg. Inte blind va? Haha xD
Men nu ska jag spela det iallafall. 
Haha! Ikväll ska man väll kanske ta och spela lite Zelda? ;)
aja.
Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0