Godmorgon folket.

Jao.
Jag hade en trevlig dröm, om My Little Pony igen. Fast den här gången var jag inte Rainbow Dash. Utan, jag ägde henne. Precis. Hon bodde här, i mitt hus. Och vi var bästa vänner. Ska nog spara lite tid till att rita den drömmen också :)
De andra ponysarna var också där. Men då blev Rainbow sur och rymde på natten, Apple Jack, Pinkie Pie , Fluttershy och jag gick ut för att leta efter henne. Vi letade jätte länge på min tomt, men tillslut såg vi henne på tomten brevid (för vi hade gått in en stund). Och lite mer hände, men det visar jag på bilden som jag ritar sen. Men denna dröm fick mig lite kraft att göra ett Rainbow Dash gosedjur. Efter jag läste My Little Dashie så ser jag lite mer i Rainbow, att hon också kan älska på ett annat sett. För jag vet ju att hon älskar sina vänner. ^^
Men det här gosedjuret syr jag snart, för det vill jag verkligen. Men snart ska jag gå till bussen så detta får räcka. Vi hörs!
JO!
Och detta är drömmen från i Söndags... tror jag. Men whatever.
(Tryck på bilden för att förstora den :D)
Jag drömde det iallafall.
Nu, hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0