Big Brother 2012

Tjenare!
Nu är jag tillbaks. Har inte varit så motiverad att blogga på ett tag, som ni säkert har märkt.
Jag har planerat att göra en liten Sims 2 Serie som ska heta "Livet i Skönköping" och den är baserad på simmar som liknar mig och ungefär tre av mina vänner. Kanske inte så intressant men aja.
Och Big Brother hade premiär idag! Var taggad. Här är mina åsikter om det;
Huset: Lite för mycket faktist. Tyckte att de hade lagt till för mycket vid soffan (färger och dekorationer osv.) Det räckte med hur det var förra året.
Deltagarna: Gillar dom inte så mycket som jag gillade dom förra året. Förra året så fanns det ju ungefär fem sköna killar i huset. Min favorit var Peter Orrmyr. Den enda som verkar vara min smak i huset är väll då Amandus eller vad han hette. Annars är det bara vanliga människor och bitches. Haha. Nej men alltså, gillar inte deltagarna så skrapt som jag gjorde förra året. Men när jag har kollat på Big Brother mer kanske jag gillar dom mer, men inte lika mycket som 2011. Allt jag kan lägga till mer är; Big Brother 2011 kommer alltid vara det bästa Big Brother engilt mig!
Jag får hoppas att det blir lika tittvärt som förra året då. Men det kommer inte vara lika roligt som med Peter, Simon, Martin, Crille och Rodney.
Det var allt för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0